Single post

Marketing w sieci – reklama w wyszukiwarce

W dobie internetu, w dobie prowadzenia weń biznesu, reklama jest rzeczą fantastycznie istotną. Właściwie każdy prowadzący przedsiębiorstwo bez wątpienia wie, w jaki sposób na prawdę istotna jest reklama, a raczej jej skuteczność.

Myśląc o reklamach, zawsze mam przed oczami widok z któregoś filmu, przedstawiającego Times Square i milionem reklam na tej ulicy – paskudztwo. Kobiety i mężczyźni coraz w bardzo wielu przypadkach zwracają uwagę na zaśmiecenie przestrzeni publicznej reklamami, billboardami i innymi podobnymi. Myśląc o reklamie w internecie, ten wcześniejszy Times Square w moim umyśle ulega zmniejszeniu i zmodyfikowaniu w witrynę internetową, pełną bannerów, pop-upów, reklam we flash, z automatycznym odtwarzaniem i innymi, zbędnymi wodotryskami. Widząc tyle reklam każdy internauta przestaje zwracać na to uwagę, a wszelkie próby wywołania reakcji skutkują instalacją adekwatnego oprogramowania, które zablokuje reklamy i ułatwi życie użytkownikowi. Skuteczność tego typu reklam? 0, ma możliwość 1, może 5 procent, raczej nie więcej.

Dlatego również każdy, kto chce tworzyć własną pozycję w sieci, ściągać nowych nabywców, zainteresować własną ofertą, nie powinien być nachalny. Wyszukuję w wyszukiwarkę producenta drzwi? Wyskakuje kilkaset linków, jednakże na samej górze znajdziemy linki sponsorowane, które także klikam, bo odnoszą się do moich poszukiwań.

Prezentowany powyżej scenariusz obrazuje działanie Wyszukiwarkę Adwords – narzędzie nienachalne, przyjemne i łatwe w użytkowaniu, skuteczniejsze od reklam wyświetlanych na stronach. Adwords pozwoli każdej firmie rozwinąć się, dostać nowych klientów, a także wyrobić opinię o „firmie, która nie wwala prywatnych reklam wszędzie gdzie się da”.

Sprawdź: google adwords gdańsk.

theme by teslathemes